UWAGA!
Trwają prace modernizacyjne!

Z powodu przeprowadzanej aktualizacji oprogramowania korzystanie ze sklepu może być czasowo utrudnione lub niemożliwe. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Reklamacje


Na każdy zakupiony przedmiot udzielamy pisemną (karta gwarancyjna) 24 miesięczną gwarancję "door to door" (od drzwi do drzwi), realizowaną w polskim serwisie. Jest to sposób realizacji serwisu gwarancyjnego. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany, a następnie dostarczany w wybrane miejsce. Wszelkie koszty pokrywa P.H.U. MediaSam  (w przypadku uwzględnionej reklamacji). Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).

Żeby skorzystać z gwarancji "door to door":
- skontaktuj się z obsługą sklepu,
- podaj dane, dzięki którym odnajdziemy zamówienie,
- ustal szczegóły potrzebne kurierowi do odbioru Twojego sprzętu.


Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie sklepu.

Kliknij tutaj aby pobrać pismo reklamacyjne.